Nagyon szeretek olvasni és Olaszországot is, szóval nem mehetek el szó nélkül a "régi" klasszikus mellett, ami nem más, mint:

Frances Mayes: Napsütötte Toszkána

Ez a könyv annyira lekötött, hogy legalább hatszor olvastam el. Egy igaz történet egy amerikai házaspárról, akik Cortonában vettek házat (villát), a Bramasole-t. A felújításról, a borokról, olasz ízekről, szavakról és utazgatásokról ír a szerző, többek közt Pitiglianot és Saturniát is megemlíti (amikről már én is írtam a blogon).

Aki a filmet látta és a könyvet nem olvasta, kellemes csalódás lehet, ha megveszi a könyvet. Nekem a film nem tetszett :P!

Ráadásul a neten sok mindent meg lehet tudni, például azt is, hogy hogy is néz ki Bramasole?

Ti olvastátok már?

Szerző: Fiorentina  2009.07.17. 11:51 2 komment

Címkék: könyvajánló bramasole cortona

A bejegyzés trackback címe:

https://italy.blog.hu/api/trackback/id/tr481251182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbemba · http://olaszforum.blog.hu/ 2009.07.17. 12:08:27

Megígértem magamnak már legalább 2 éve, hogy az almatortát elkészítem - életemben nem készítettem édességet!! - de még nem került rá sor. Majd nekifeszülök!

Merthogy egy az egyben leírt receptek is vannak a könyvben!

A film is ezen a címen ment, merthogy nem ismerem!

Fiorentina 2009.07.17. 12:15:04

Na, akkor ketten vagyunk, mert én meg a lekvárt szerettem volna elkészíteni, de (azt hiszem 4 éve) nem sikerült :)))!!!!

Igen, ezen a címen, pár hónapja adta az RTL klub (azt hiszem), úgyhogy megnéztem, de nem voltam elájulva tőle. Örülök, hogy beugrottál hozzám :)!
süti beállítások módosítása