Velencét nem hagyhatom ki a felsorolásból, mindenki ismeri és szereti! Viszont ami nem tetszik benne, hogy állandóan sokan vannak. Egyszer sikerült olyankor menni, amikor még ébredezett a város, nahát az nagyszerű volt! Eddig négyszer voltam ott.

Idén februárban (majdnem egy éve) eldöntöttük párommal, hogy menjünk el a karneválra, mindig is szerettem volna karneválozni. Ő meg akkor még nem is volt Olaszországban, gondoltam biztos remekül fogjuk magunkat érezni. De utólag nagyon-nagyon megbántam, soha nem éreztem magam ennyire rosszul. Nem is a tömeg miatt, hanem az egész napos esőtől és ködtől. Pedig amikor megérkeztünk, kisütött a nap pár percre....Az csak egy dolog, hogy az összes ruhám elázott, de a csizmám is és a zoknim is...Szóval alaposan átfagytam és egész napot így végigsétálni nem túl kellemes. Nem lehetett leülni sehová a hatalmas víz miatt. Néha beültünk egy-egy helyre, ha találtunk szabad asztalt. Nem hazudok, de maximum 20 embert láttam beöltözve (ez a karnevál utolsó napja volt egyébként), a felvonulás és a tüzijáték is elmaradt este....  Kicsit csalódtam az egészben, de eldöntöttük, hogy legközelebb olyankor megyünk, amikor jó idő van!!! :P És majdnem elfelejtettem! A Dózse palotába, a Szent Márk székesegyházba, az Óratoronyba kötelező bemenni!!!

Összevetve természetesen jó volt, de karneválozni soha nem megyek többet :)! Most úgy tűnhet, hogy nem szeretem Velencét, de nem erről van szó. Egyszerűen csak a karneváli időszakban nem tetszik :)! Legközelebb Murano és Burano szigeteit is meglátogatjuk az biztos:)! 

Egyébként bocsánat a képek minőségéért, de köd volt !

Szerző: Fiorentina  2008.12.12. 15:59 5 komment

Címkék: velence

A bejegyzés trackback címe:

https://italy.blog.hu/api/trackback/id/tr85819201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2008.12.25. 21:05:49

Hali! Nagyon jó ez a blog amit írsz. Ma találtam rá és (természetesen) egymás után elolvastam az összes postot. Alig várom már a nyarat, mivel megyünk egy kéthetes terepgyakra Észak- és Közép-Olaszországba. Ja, hogy mennyire tetszik? Nem két napja olvasok indexes írásokat, de az indapasst csak ma váltottam ki, hogy kommentelhessek. :D
Boldog Karácsonyt!
Rollo

Fiorentina 2009.01.09. 06:20:10

Szia! Örülök, hogy tetszik a blogom:)! Az a baj, hogy nem tudok gyakran postot írni, mert a rendszer nem engedi, csak nagyon ritkán. Nem tudom, hogy miért van ez :S!
Pedig mbemba (akit társszerkesztővé tettem) is elküldött egy jó írást, de sajnos nem tudom felrakni egy darabig, pedig naponta többször is megpróbálom.
Milyen terepgyakorlat ez ahová mennél?

RolloJuve 2009.01.10. 19:14:37

Geoinformatikát hallgatok, aztán így. Nagyjából Bolzanotól az Abruzzókig, de konkrét útiterv egyelőre még nincs. Meg még messze is van. Szurkolok az új posztoknak!

rawdu 2010.01.17. 15:46:31

Nagyszerű képek. Velencében épp a Vogalonga idején jártam, és az Alloggi Marinellában a Santa Croce negyedben laktam Rio Terrá Pensieri-n, a városi börtön közelében. Nem szabad kihagyni (többek között) Muranot, Boranot, Torcellot, a Lidot, Chioggiát sem, sem pedig azt, hogy végighajózz a Giudeccán a tengeri kikötőig, ha ezen végighajózol, sokkal inkább látod Velence (szomorú) lelkét. Tetszett itt a Stucky Molino épülete is, bár ez egykor ipari épület volt, tésztagyár (most szálloda). Nem csak a San Marco érdekes, sőt. Nagyszerű a Colleoni szobor környéke, továbbá a Fondamenta Sciavone is. Ami kimaradt számomra, de úgyis visszatérek még: az Arsenal, a Cannareggio, a Cimitero, a Halpiac és a múzeumok, a San Marco belülről, Velence a San Marco-n található harangtoronyból és még gondolom nagyon sok minden, szeretnék ott újra eltévedni egy kicsit. Isten éltessen mindenkit, aki olyan Itália-bolond, mint én, mint te.

Fiorentina 2010.01.17. 17:35:00

Szia!!! Húúúú!!! Nem szeretnél írni ide a blogra egy-két érdekességet, amikor ott laktál? :)
süti beállítások módosítása